MÖH!

Jaja, då va man helt slut då. Handlade en jättefin klänning som jag ska ha på nyår, ett jättefint linne. Stövlar och lite smink. Har även inhandlat lite alkohol, bland annat champagne;) Och handlat på willys för 300 kr=) Så gjorde nyss mat till mig och älsklingen, Kött stekt med lök och paprika och egna hemmagjorda klyftpotatisar. Mums! Nu väntar jag bara på att han ska komma hem så vi kan äta och sen kan jag äntligen få vila, lägga mig ner och inte röra mig nå mer idag;) SLAPPT! På nyår ska man göra limekyckling med ris och till efterrätt marängswish (om de stavas så?) Det där med Jordgubb och vaniljglass, maränger, bananer, grädde och kolasås=) PUSSHEJ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, då kommer du ju gå upp ännu mer i vikt!!

2009-12-28 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0