Onsdag!

Dagen innan nyårsafton=) Imorgon ska jag och älsklingen äta god mat och sen kommer några över hit och vi ska fira nyår tillsammans=) Och kyssa varandra vid tolvslaget:) Haha. Nej nu får älsklingen komma hem jag är hungrig, har bara ätit en macka idag.. Så lagade precis mat till honom och mig=) Vill bara säga att jag trivs hur jag ser ut och att jag är unik, ingen är som mig eller ser ut som mig, MEN jag vill ändå äta nyttigt för min egen skull och för hälsans skull. Så ska börja äta nyttigt efter nyår och sluta röka :) Hoppas allt går bra hehe. Skolan börjar snart igen, ny klass, nya klasskamrater:P Spännande:P Nej nu får Björn komma hem någon gång!! :P Älskar honom<3 Han har mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0