Haha

Tack alla söta för era inlägg, jag mår faktiskt bra. Förutom lite stressigt i skolan haha ;P Ja, jag har fått ett önskemål att jag ska berätta om hur jag träffa min Björn. Haha, Namir ringde mig en fredag för ca 6 veckor sen och sa att det va en kille som ville träffa mig. Och jag hade ingen aning om vem. Men tänkte inte mer på det, så vi tjejer drog ut på krogen och där va namir med Björn :P Jag tänkte jaha han, för jag och Björn hade träffats förut men bara som vänner. Jaja, vi dansa och höll på lite. Trodde väl inte det skulle bli något mer av det. Sen dagen efter träffades vi igen på krogen, på lördagen alltså. Sen började vi sms:a med varandra och träffades även på söndagen och såg film, gud jag minns hur nervös jag va. Våga inte ens rapa inför honom. HAHA rädd att göra bort mig :P Resten är en underbar kärlekshistoria =) Och vi blev tillsammans den 18 oktober och har varit det i tre veckor nu på söndag:) Och jag är fortfarande lika djupt förälskad :) Själva grejen var att jag sluta leta, jag tänkte t.o.m: Neej jag har inte tid med killar, vill INTE ha någon. Sen kom han som en storm in i mitt liv, och sanningen är att mitt liv va ganska tråkigt, tills han kom. <3

Just ja, tips också för hur man kan träffa den rätta! Sluta leta, det visar bara att du är en självständig kvinna som inte behöver någon kille och det ser killarna på en, och det gillar dem =) Och du Emily, vet jag är en självständig och skitsnygg tjej, du hittar snart den perfekta killen, det vet jag :) Smart är du också ju ;) haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0