Igår

Ja igår va jag och älsklingen i stockholm, skulle till cosmonova..... jo väldigt enkelt NOT! Körde vilse i ca tre timmar... MEN när vi väl kom fram och fick se seamonsters så var det värt det. Det va i 3D och jag hade ju en delfin mitt framför näsan på mig ;) Sen åkte vi hem, jag fixa mig och älskling skjusa mig till Tina, åt god mat, drack vin sen börja jag må konstigt, illa, va yr (obs va ej onykter hade druckit ett par, tre glas vin bara).. Så älskling hämta mig, så vi somna i hans säng haha, vakna halv ett sen skjusa han hem mig och här sitter jag dagen efter och saknar honom =( Ska ses en stund ikväll för han jobbar konstiga tider i veckan så kan inte ses varken måndag lr tisdag :(:( Jaja, duscha och dra hem nu. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0