NI GLÖMDE ERAT FACE!

Just det, kändisar är inte så snygga när dem inte har sättit på sitt face! Sminket gör väldigt mkt!! Usch va fula ni blev nu (: Fast när det gäller britney är hon ju ful pga att håret är borta :P






















Sparade bästa till sist ;) Fast hon är ful oavsett om hon har smink lr inte, med alldeles för mkt tänder i munnen btw! Och när jag såg henne för första gången så tänkte jag faktiskt: Vilken snygg 50 åring.... Hon är 38... Oj, my baaad ;) Ser ju för fan äldre ut än min morsa och min morsa är 57... usch!
Jahapp, som ni har sett nu så är inte en enda jävla kändis perfekt, dem ser exakt ut som oss, dem är bara liite bättre på att dölja det :) Pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0