Odensvi plus PLUGG!!!!!!!!!!

Japp, ska snart hem, ska bara ta en dusch sen sticker jag. Äntligen, har saknat huset. <3 Har mkt plugg nu, läser tre böcker sammanlagt för svenska b, en bok för etik, och en bok för engelskan. Plus en uppgift för socialpsykiatrin, engelska glosor för engelskan, matte (ekvationer uusch) och läsa om läkemedel i hemsjukvårdsboken OCH har ett prov på hjärtat, lungorna och lite sånt imorgon som jag måste plugga till... Just ja, körkortet också... mkt mkt plugg där med.. Hur fan klarar jag allt?? Idag blir det att läsa lite i alla böckerna som jag ska läsa (trött på att läsa nu) sen göra lite matte och sedan råplugga för provet imorgon. Jaja. Stressigt stressigt... Saknar Björn <33 Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0