Oro & Ångest

Jo, känner det i magen idag men måste sluta tänka på allt. Har dessutom sjukt mycket att göra. Jag menar det är snart bara 1 vecka kvar till provet.. Till båda proven, samma dag.. plus allt i skolan, måste försöka hinna va med vännerna och Björn.. Och snart tar jag examen.. Så mycket nu på slutet.. Sen tänker man på sin katt, familjen som bråkar.. Nej, vill stänga av hjärnan och försvinna i några dagar, kanske till ett annat land.. Typ turkiet, saknar det landet =( Och slappna av och få va för mig själv. Skulle seriöst kunna sticka helt ensam, fan va skönt! Nog om negativt! Det positiva är väl att jag fick vg på min recension som jag skrev på ca 10 min, yey för mig (: Björn är en positiv del i mitt liv just nu också, mamma också såklart för hon trösta mig igår. Ramona är alltid en positiv del för hon får mig att skratta ;) Jenny såklaart, min fest polers, hehe. Vi ska iaf festa imorgon kul ska det bli (: Och min sjuka humor, tack för att den finns kvar fortfarande!! Jaja ont i magen har jag iaf nu, men ska snart hem och plugga som ett svin. HAHA, fick föresten mejl från min mattelärare: "Vg+" .. jag ba: ööh, jag har inte gjort något matte prov nu, sist va statistik och det fick jag mvg på. Han skicka nog fel, men jag säger inte nej till vg+ för ekvationer så slipper jag pina mig igenom detta kapitel, fast de kommer ju aldrig hända, men drömma ska man alltid göra (: Saknar också en viss person.. tror hon vet vem hon är. Ojoj, jag behövde skriva av mig. Shit. Jaja, kaffet väntar. Puss på er!

NEVER EVER STOP DREAMING PEOPLE! EVER!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja imorn blir det roligt det får vi se till:)!<3

2009-10-08 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0