Sandwich

Nu har jag kommit hem till pappa från körskolan, satt där idag vid datorn för sista gången (: Jag kom dit 07.20 och trodde dem öppnade halv åtta but noooo! Dem öppna ju kl ett om man inte säger till dagen innan att man ska sitta där, hur skulle jag kunna veta det?!? Aja, stod där iaf i 40 min, regnigt, blöt och frusen. . . SEN kom Cissi vilket va tur, hon ba: Jag skulle egentligen tvätta bilen idag men du hade tur att det regna annars hade jag inte åkt hit och låst upp. Jag ba: Wow, tur ;) Hehe. Nu äter jag min saandwich och dricker en jordgubbs drickyoghurt, gott (: Ska träna inför engelskaprovet och vila magen för har mensvärk:( Idag ska jag äntligen få träffa Björn, har saknat honom <3 Och imorgon ska jag och Ramona va :D Vi ska käka god mat (kött, egna klyftpotatisar och sallaaad), göra chokladbollar, dricka cola, äta chips och popcorn och se massa filmer (: Sen fisa ;) Hahahaha! Aja, ska dra (: KYSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0