Sömnbrist..

Dem två senaste nätterna har jag sovit jättedåligt :( Igår finns det en anledning till det.. Jag sitter i lugn och ro i soffan och kollar tv med mamma, sen helt plötsligt ser jag något i ögonvrån på mitt ben.. en jättestor, megastor, megalånga ben-spindel..... Panikslagen skriker jag till mamma att ta bort den. Så, efter en halvtimme som det tog att lugna ner sig så kolla jag lite snett åt höger... jaaadå, en likadan spindel (en annan alltså, mamma krossade den förra spindeln), klättrar där på min axel!!!!!!!!! Panikslagen igen, mamma tar bort den. Sen när jag skulle sova så tyckte jag att jag såg dem där jävla spindlarna överallt :( Men Björn ringde och lugna ner mig som tur var i alla fall <33 Nu sitter jag hos pappa, ska ta en dusch och sen dra till bil skolan för har två körlektioner idag, hur det kommer gå med mitt trötta huvud det återstår att se (: Sen efter dem lektionerna blir det att äta lunch sen SOVA! För att sedan orka med att plugga engelska, har prov imorgon så :P Hoppas bara att jag sover bättre inatt.. Nej hörni, den varma duschen väntar, buurr kallt ute :( Ciao!
Ge mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0