Rekord och vinnare :)

Japp, idag när jag spelade minigolf slog jag mitt gamla rekord och på bowlingen vann jag :P Delade nästan etta plats med älsklingen, men jag ledde hela matchen ;)

Igår var en otroligt lyckad kväll, fick otrolig beröm för min matlagning, dem sa att det var det godaste dem ätit på åratal! :D Jag har i alla fall funderat fram och tillbaka och vad jag vill bli är kock! Jag har bestämt mig nu, så det blir kockskola nästa år, det ser jag fram emot :) Nej ska sova med min älskling nu.

Tack älskling för att du finns, utan dig skulle jag va död! Jag hade inget liv innan jag mötte dig. Då började mitt riktiga liv. Älskar Dig Björn Robert Edman, nu och för alltid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0