Bio!

Idag blir det Ö&B med älsklingen när han kommer hem från jobbet, ska köpa en matta till balkisen ;) Sen tror jag nog att jag ska göra pannkakor ikväll för kände lukten av pannkakor i trappen igår och blev såå sugen :P enkelt och gott! :) Sen ikväll blir det bio i västerås, älsklingen bjuder mig som en förlovningspresent hehe, min present va ju hela städningen, diskandet, fixandet på balkisen och matlagningen igår kväll. Vi hade det mysigt, såg Ghost rider, sååå bra <3 Vi ska se Inception ikväll :) Spännande ;P Vi tog bioplatser med extra utrymme för benen hahahahah ;) Skönt ju :D

Nej se ett scrubs avsnitt nu och äta ostbågar, sen blir det duschen. Pussohej!

Älskar Björn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0