En bebis och en man!

Har jag någon gång sagt hur lyckligt lottad jag faktiskt är? Visst tråkigt är det att jag inte får jobb, men Björn har fast tjänst med en bra lön, vi klarar oss faktiskt. Vi har ett litet barn påväg och jag har världens underbaraste fästman. Som jag ska gifta mig med en vacker dag. Eller det kanske är två barn påväg ;) Fick just veta att jag har tvillingar i släkten haha xD Det skulle va underbart men skrämmande :P Blir glad oavsett hur många barn det är i magen och oavsett kön :) <3 Snart har jag en underbar liten familj och jag har all tid i världen att skaffa utbildning och skaffa jobb. Mitt liv blev som det skulle bli. Underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0