Idag!

Gjorde ett roligt inlägg på familjeliv som tydligen störde 200 människor.. Jag råkade skriva nåt om rätt färg på mina barn. Vad jag då mena var att jag vill gärna helst i första hand klä min dotter i tjejfärger och sonen i killfärger, vad är det för fel på det??? Neej då enligt vissa på familjeliv så satte jag mina barn i ett könsfack och jag skulle bli en dålig mamma, som är besatt och dem tyckte synd om mina barn. KUL! Dem kan dra åt ******** :)

Nu ikväll, tänkte jag laga god mat till min älskling, klädde mig snyggt, tog på en god parfym, duka fint med tända ljus och sedan ge han massage... Då jobbar han ÖVER, jävla jobb han har... Fan! Maten blir kall och så blir jag med :( Jävla skit kväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0