Kissblåsan!

Den är såå jobbig :( På dagen så kissar jag jätteofta, men värst är det på natten, inatt kissa jag tolv gånger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och har inte druckit mer än vanligt :( Försöker träna kissblåsan nu, det va två timmar sist jag kissa och det känns som om kissblåsan ska sprängas snart... :(

Ikväll är det iaf mitt favoprogram :D Livet på bb :D Längtar <3 Och så går jag in i vecka 13 om tre dagar :) Och om 5 dagar ska jag till barnmorskan och ta massa prover :P

Ikväll blir det antingen att fixa pannkakor, eller göra egna köttbullar med potatis och brunsås:P Eller gräddsås snarare mums! Får se vad det blir :P

Nej kolla tv nu kanske.. Älskar min Björn <3

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0