Torsdag!

Idag är det bara 2 dagar kvar tills jag går in i vecka 13 :) Känns konstigt och helt underbart :P Vad händer idag då? Vet faktiskt inte, förutom att jag ska göra hemmagjorda köttbullar med färsk potatis och gräddsås ikväll. Det blir gott.. Kanske se en film med älsklingen också.

Just nu väntar jag på att Ramona ska komma in på msn, vi skulle ses idag, hon kanske sover.. Förstår det, det är skönt att sova. Gud jag är så trött nu för tiden, vill bara sova och sova. . . ^^ Hade tänkt åka till jysk och kolla gardiner, skulle vart kul, menmen.

Imorgon kväll blir det en tre timmars räkbåt tur, räkfrossa :) Ska bli gott, sen på lördag blir det kräftskiva hos mamma och Lennart :)

Nej laga till lite lunch nu.

Björn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0