Björn <3

Du är ju helt underbar. Du finns alltid där för mig, ställer alltid upp, gör allt för mig. Kom ihåg att jag också gör allt för dig. Skulle dö för dig. Jag älskar dig så fruktansvärt mkt. Du är min pojkvän, sambo och bästa (pojk) vän. hehe :P Vill leva hela mitt liv med dig. Gifta mig med dig, skaffa barn med dig, hus med dig. Allt. Inget av det där skrämmer mig. Och jag vet att det inte skrämmer dig heller. Utan dig skulle jag vara död. För mitt liv va hemskt, tills jag mötte dig. Hade inget liv, tills vi träffades. Trodde aldrig att man kunde va såhär kär. Utan dig vid min sida, som igår kväll, skulle jag ha brutit ihop totalt, men du fanns ju där. Hur ska man kunna va ledsen när man har dig som sin pojkvän? Älskar dig björn robert edman, nu och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0