Haha!

Den enda som vågade skriva en kommentar med sitt namn på mitt inlägg från igår va Jenny, henne hyllar vi! :) Haha! Jahapp, då har man idag varit i skolan, haft svenska B, åkt till odensvi, fikat och hämtat grejer. Hem, städat toaletten, rensat avloppet haha det behövdes ;) Lagat mat till mig själv, ätit, lagade ju även till älsklingen så han kan äta nu när han kommer hem om typ 2 min .. Och även till hans matlåda imorgon :) Sen diskade jag också, är jag inte underbar? ;) Imorgon tror jag att jag ska dammsuga och skura :) Och damma lite. Sen när jag får pengar ska jag köpa nya gardiner och dukar och fixa bort allt jul och även julgranen :P Vi ska även ta hit min säng, som är större än Björns :P Ska även fika hos pappa imorgon :) I helgen då? Ingen aning, jag tror nog det blir en sån där helmys helg med älsklingen, underbart <3 Nej nu kommer han nog snart, dags för att pussa sönder honom ;) :D HEIPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0