men ååååh

Den här dagen går ju så segt:( SUCK! Imorgon är det tre dagar kvar, då ska jag och Ramona va barnvakt åt maja och saga :) Sen på torsdag (två dagar kvar) ska jag skjusa linda till västerås, sen fredag(1 dag kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ska jag handla mat hem till älsklingen och sen kanske ut med Ramona och sofie. SEN LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då ska jag gå hem till älsklingen och SITTA DÄR TILLS HAN KOMMER HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh vad jag älskar honom.. Snart ska jag och ramona till ok och köpa ciggisar. Väntar bara på att hon ska höra av sig... :P Känns lite bättre nu har plockat lite och diskat. kanske ska damma också medans jag väntar på att ramona ska höra av sig :P .. puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0