9 veckor!

Gick in i nionde veckan idag :) Det vill säga in i början på tredje månaden, men magen ser ut som femte som sagt.. Haha ;P Mått illa idag.. Inte kunnat äta så jättemkt vilket va synd eftersom vi fira David i odensvi och åt grillat och tårta :P Ikväll blir det bara en liten pajbit till mat, sen chips :P Muuums! ;) Tiden går bra långsamt nu.. Vill ha vecka 17, då vi äntligen får gå på ultraljud och se vilket kön det är!! Om jag vill veta innan födseln, inte bestämt mig än...

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt, drömde att jag födde i typ femte månaden :O Och i badkaret hemma, helt ensam. Det blev en pojke iaf :P Kanske, kanske inte? 50 procent chans haha xD

Imorgon ska jag träffa Ramona, det ska bli kul, inte träffats på jadu, kan det va ett halvår redan??

Sen i veckan, ska jag sola med, om det blir soligt :) Kanske träffa Johanna och sedan Steffie nå mer i veckan?? Eller vad säger du Steffie? :P

Nej gå och pussa på min karl nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0