Barnet!

Barnet växer hehe. Den är stor som en jordgubbe nu, alltså en liiiiten liiiiten :P Illamåendet börjar försvinna och jag börjar bli sugen på allt möjligt, speciellt saltlakrits :P På lördag går jag in i vecka 9. Så snaaart dags att gå till barnmorskan igen och ta massa prover :) Får inte ta ultraljud fören vecka 17 :( Menmen.

Såg livet på bb igår... Klart man blir liiite rädd.... Hehe.. Men.. ja.. Jag LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Björn också :P Och mamma (mormor) ;) Är lika glad :D Nej jag tror jag MÅSTE åka till OK och köpa cola och lakrits nu :( Eller orkar jag??? Har varit så trött på senaste tiden.. Vi vet ju varför :P

Symtom:
Illamående hela vecka 7, kunde inte ens gå upp ur sängen...
Trött trött tröööööööött, kan sova hela tiden typ :P
Ömma bröst som växer :P
Så svullen över magen att jag ser ut att va gravid i typ FEMTE månaden fast jag bara är snart i tredje :P
Och dessa underbara humörssvägningar, vilken underbar kille jag har som står ut med mig :P

Ja de va väl dem värsta... :P Nej nu orkar jag inte skriva mer. Skriver nog mer imorgon :) Ciao!

Ps: Beräknad födsel är 26 februari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0