My Baby!

Vill bara tala om att jag har pratat med min barnmorska om just cola.. Och det är lugnt att dricka cola, t.o.m varje dag, bara man dricker i måttliga mängder. Man kan äta och dricka allt, i måttliga mängder, förutom vissa fisksorter! Jag är oootroligt rädd om det här barnet, frågar folk om allt innan jag gör något som tex fråga mamma idag om man kunde spela långgolf när man är gravid.. Är så rädd om mitt och Björns barn och skulle ALDRIG utsätta barnet för några risker. Man ska försöka leva som vanligt säger barnmorskan och äta nyttigt och gå promenader för ens EGEN skull också. Jag veeet vad jag inte ska dricka, det är alkohol, inte röka, det sluta jag med för ett halvår sen, äter folsyra varje dag och försöker leva som vanligt men försiktigt. Jag vet allt själv nu så behöver inga "tips"..

Menmen, låt oss prata om annat också! Flicka eller pojke? Vad tror ni?? Jag har faktiskt iiingen aning, ena stunden tror jag flicka sen tror jag pojke :P Haha. Och vet inte om man ska kolla vid ultraljudet, kanske, kanske inte?
Så vad tror ni det är för kön? :P

Vill också bara tillägga att cola är rena medicinen för illamåendet :P Och man kan dricka upp till två och en halv liter per dag utan att skada barnet, så liiite koffein är det i cola, däremot kan man bara dricka tre koppar kaffe om dagen , men dricker aldrig kaffe.

Jaja.. Hämta syrran nu, sen vila framför tv:n, imorgon ska vi fira david i odensvi med grillat och tårta :) 

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0