Björn <3

DU är gnistan i mitt liv. Det är DU som får mitt hjärta att slå varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund. Det är DU som får mig att skratta, le och vara lycklig. Det är DU som är meningen med mitt liv. Det är DU som är tryggheten i mitt liv. Det är DU som får mig avslappnad varje dag. Det är DU som får mig stark. Det är DU som får mig att sova helt underbart om nätterna.

Det är DIG jag älskar över allt annat på denna jord. Det är DIG jag saknar när du inte är med mig. Det är DIG jag andas för varje dag. Det är DIG jag vill leva med resten av mitt liv.

Det är DU som är mitt syre!

Med dig ser jag framtiden. Jag ser nya lägenheten, jag ser en bebis, jag ser en större bil, jag ser villa, jag ser utomlandsresor, jag ser giftemål, jag ser dig och mig bli gamla tillsammans. Jag är inte ett dugg rädd för framtiden, för du är med i den. När jag har dig med mig, då finns det ingenting att vara rädd för längre.

Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns <3

Jag litar på dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0