SOL!!!

Idag vakna jag och älsklingen av solen kl tio, så vi gick upp, åt frukost sen gick vi ut och gick i en timme. Efter det hämta vi en filt och låg och glassa i solen en timme till. Tills de va dags att gå in och laga lunch och äta eftersom min älskling snart åker till sitt jobb :( Men han jobbar bara fem timmar som tur är :) Jag ska ut till odensvi och fortsätta sola där ;P Sen hämtar älsklingen mig efter jobbet, då blir det hem, laga kvällsmat (fiskpinnar med makaroner och hollandaisesås) lärt mig receptet från Lise förut;P Asgott! Just ja, måste kolla Hockeyn idag också!! Viktigt ;P Nej. Plocka undan maten nu och sen vänta på att mamma ska hämta mig :) Om ni undrar varför jag inte tar min lilla bil ut dit är för att de e ingen AC i den.. Måste fixas snart... Suck, alldeles för varmt utan liksom :(

Jaja. Nog prat. Hejdå.

ÄLSKAR BJÖRNEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0