Arbetsförmedlingen!

Jag är arg, upprörd och förbannad och ledsen! Jag skrev in mig på af den 28 juni för att sedan efter varit inskriven i 3 månader få ersättning.. Det var det jag förväntade mig!!! Icke sa nicke. Jag fick inte komma på UGA möte förens idag och kommer inte få pengar förens 25 november, det är FEM JÄVLA MÅNADER EFTER JAG BLEV INSKRIVEN!!!!!! Med löften från af att man ska ha rätt till ersättning från och med 28 sept så tänkte jag, men jaa då kanske ja får alla pengarna då:) Neeeeeedå... Inte nog med det, dem har lite ändrade regler, är du under 21 och inte har alla kärnämnen så får du bara 1000 kr i månaden (skulle annars fått 2800 kr i månaden).... Och inte nog med DET!! 25 nov när jag får ersättning får jag inte mer än 750 kr först.......... Allt detta för ändrade fittregler och jag inte har matte a..................... Jag HAR JU FÖR FAN UNDERSKÖTERSKEUTBILDNING RÄKNAS INTE DEN ALLS!!??? Jag är så JÄVLA BESVIKEN!! Man har snart gått arbetslös i 5 jävla månader och det va just dem här pengarna man såg fram emot..... Om dem tror att jag ska gå någon jävla praktik för bara 1000 kr i månaden så kan dem STOPPA UPP DEN IDÈN I ARSLET DEM JÄVLA HELVETES JÄVLA FULA IDIOTJÄVLARNA!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är så sjukt arg, men mest ledsen, deprimerad och gråter. Allt känns väldigt tungt just nu :'(

Kommentarer
Postat av: Linda

Egentligen så ska man inte skylla på arbetsförmedlingen utan på regeringen. Eftersom det är regeringen som bestämmer regler, osv.. för arbetslösa, sjukskrivna, osv så arbetsförmedlingen går bara efter vad regeringen säger.



Kramar! <3

2010-10-15 @ 12:41:31
URL: http://adnilas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sånt där krångel var det aldrig för mig. Jag va inskriven i 3 månader sen fick jag ersättning från ungdomsgarantin. Hoppas allt löser sig.

2010-10-15 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0