Coca cola!

ett glas någon gång de e gott de! :) Har ni hört talats om hjärnspöken? ? Såna får jag hela tiden nu för tiden.. Och det är hemskt.. Med hormoner bakom det också.. Jag känner mig mest bara deprimerad just nu.. Har gått upp 6 kg, vilket är normalt i vecka 21 men känner mig ändå fet, klumpig och ful.. Är livrädd inför förlossningen, hur ont det ska göra, och är livrädd inför att bebisen ska komma, hur ska jag kunna ta hand om ett barn?????? :( Jag har folk omkring mig hela tiden som stöttar mig men ändå känner jag mig ensam i just det här.. Usch va ledsen man kan va :( Inge jobb får man heller, efter 5 månader som arbetslös så tappar man fan hoppet.. Jag har t.o.m utbildning, erfarenhet, bil o körkort ändå får jag inget jävla jobb. :( Har sökt minst 50 jobb dem senaste månaderna... Känner mig bara ledsen och arg just nu.. nej allt är fan skit i mitt huvud.. SKIT SKIT SKIT!!!!!!!!!!!

PS JAG HATAR FLUGOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0