Imorse..

Hade jag HEMSK magvärk:( Men bebisen sparkade livligt så kan inte va nå fel på bebisen. Har inte ätit nå olämpligt heller.. :S Aja, de går väl över någon gång.. Glömde ta järntabletten igår så är jättetrött idag:( Är hundvakt just nu, ska snart hem o äta, sen lata mig heeeeeeeeeeeela dagen lång! Och jaa jag har graviditetshormoner, nå fel med det anonyma människa?:) Lr kanske helt enkelt hade en skitdag då. Behöver inte ha ett skit med hormoner att göra. Hatar när folk är anonyma på min blogg. Då behöver ni inte skriva nå kommentar tack:D

Kommentarer
Postat av: Lizz!!!!!!

Chilla! Det var jag som kommenterade :P Och det var verkligen inte illa menat, det var ju bara på skoj ju ;P Vet inte hur det blev anonymt. Fyllde i namn, men det försvann när jag postade kommentaren. Sry! :)

2010-10-07 @ 14:12:15
Postat av: Hannah

Haha, jag kan inte se någon anonym som kommenterat :P Hehe, magen och bebisen börjar bli stor nu! :)

2010-10-07 @ 17:14:26
URL: http://kajalpennor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0