Skärpning!

Måste skärpa till mig och skriva mer i min blogg :P Ska bli ändring på det :) Just nu har vi en grinig bebis här:( Magknip kanske?? Pappa tar hand om henne :) Promenad senare så hon somnar och blir nöjd :) Imorgon ska jag börja med mirakelsoppan, så man går ner lite i vikt, sen blire situps varje kväll, för nu har det snart gått 8 veckor sen förlossningen så då får man träna :D Men promenader har jag gått iaf innan :P Mysväder idag, passa på och njut för nu blir det bakslag denna vecka, kallare och regn.... Usch...

Vill gå ner minst 10 kg innan sommaren.... Får se hur det går :P

Är iaf så lycklig, har världens finaste lilla familj. Älskar dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0