Glad!

När jag såg att dem sökte en undersköterska till vårdcentral i kungsör så blev jag helt lyrisk! Satte mig ner och skrev ett jäkla bra CV och personligt brev och skickade direkt iväg det! Några dagar senare kontaktar dem mig angående intervju, som jag ska dit på min födelsedag höhö. Så först klippa mig på morgonen den dagen sen äta en lätt lunch och sen dra mig till kungsörn på intervjuen:) ska bli riktigt kul och spännande:) sedan hem och käka tårta :) idag ska jag kanske träffa Hannah panna, hoppas:) köpa någon julklapp till mamma och Lennart också, dem har ställt upp så mkt! Imorgon blir det att hjälpa mamma med all julmatförberedelser inför julafton:) sen på lördag va hos mamma hela dagen och så:) längtar!! Söndag bjuder gammelmormor på revbensspjäll:D nej om man ska ta sig en dusch , passa på medans lillan sover:) ha en bra torsdag allihopa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0