LCHF

Jag började med lchf just för att jag har provat ALLT för att gå ner i vikt och inget har funkat!! Sen jag börja med lchf så har kilon rasat och jag känner mig mätt och blodsockret är på jämn nivå plus att PMS besvären är lindrigare !! Jag dricker pepsi Max på helgen och äter ibland bär med grädde men behöver Inge annat att "unna mig" med för har absolut inget sockersug alls nu och bara de är helt fantastiskt! Att lchf blir kallat för en sekt gör mig grymt irriterad för det enda vi i lchf gör är att utesluta mjöl socker och dåligt margarin. Äter mer grönsaker och har riktigt smör i maten och crème fraîche och lite grädde! Det står då fan aldrig någon kritik och alla tjockisar som äter kebab mc donalds och pizza varje dag på Aftonbladet minsann för dem får man ej kritisera! Jag kan till nästan 90 % säkerhet säga att dem flesta som kritiserar lchf är rädda tjocka människor som är så jävla avundsjuka på att vi andra vågar göra en förändring!! Jag äter god mat, jag mår bra och går ner i vikt! Sluta klaga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0