Lchf

Jaha! Då var det dags att börja blogga igen då:) tänker nu skriva om min väg mot en bättre kropp! Jag har precis för en vecka sen börjat med en diet som heter lchf, där man skippar kolhydrater och äter mest fett med grönsaker! Sök på lchf på Google för orkar ej berätta allt här;) den dieten är helt underbar än så länge. Äter mig mätt, bra blodsocker hela dagarna och bara på 1 vecka har jag gått ner 2 kg :):) utan ens tränat:P så känner mig stolt:) vägde 91 kg när jag börja och nu väger jag 89! Mitt mål är att tills början av mars ska jag ha gått ner 10 kg. Så tänker väga mig varje vecka :) försöka skriva varje dag om hur det går här också:) aja lägga sig nu kanske:p hoppas lilltösen sover iaf tills 06 imorgon:) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0