Latensfasen!

Igår natt kl 2.00 vakna jag av en riktigt stark värk, förstod direkt att det hade börjat.. Jag gick upp, klocka värkarna som kom med 5 min mellanrum. Väckte Björn och sen på morgonen åkte vi till förlossningen eftersom dem kom med 4 min mellanrum. Hade riktigt riktigt ont, dem undersökte mig, öppen 1 jävla cm............... Vi fick åka hem vilket jag alltid vart rädd för... Hela dagen gick igår och värkarna gjorde ont och kom lite oregelbundet, igår kväll hade jag inte sovit på 35 timmar, så ringde förlossningen och dem bad oss komma in så jag fick ta med hem tabletter att sova på, undersökte mig igen, öppen 2 cm.......... Jaha, kul....... Fick iaf sova 6 timmar inatt.. Nu har jag suttit här med äckligt onda värkar i över 35 timmar, och öppnats 2 cm bara!!!!!!!!!!!!!!!! Det är GRYMT jobbigt. Om inte värkarna blir med regelbundna nu under dagen så får dem FAN sätta igång mig inatt för då har ja gått runt med värkar i 2 dygn. Utsliten, trött, frustrerad, ont och vill föda vårt barn nu!!!! Björn jobbar idag iaf, snart kommer mamma med lite gott som tur är, måste äta o dricka ordentligt iaf så min energi inte försvinner helt... Snälla gode gud, säg att ja iaf öppnats 3 cm ikväll för då får jag stanna kvar. Tredje gången gilt, LR?????

Älskade Björn, tur att han finns iaf som stöd, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0