2 inlägg?

Ja det får bli 2 inlägg idag! Sitter här och har värsta problemet, kan inte hålla ögonen öppna och jag måste ju se DH !!! Nä där ljög jag om att de va ett problem. Problem är i andra länder där de ej finns tillräckligt med mat eller sjukvård. Där de finns människor som skulle göra vad som helst för att ha de så bra som mig. Vi i Sverige är bra bortskämda ..

Iaf. Vill äta äta äta. Svårt dem första dagarna med lchf, sockersuget är ENORMT! Har en äppelpaj här hemma, snacka om att pina sig själv :/ står emot, än så länge .........
12 min kvar till DH. Har inget att snaska till de :( nej de e inte synd om mig. Aja Godnatt eller nej sen Godnatt men ja iaf. Whatever haha hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0