Bloggtorka!

Ursäkta att jag ej skrivit på ett tag;P men vart upptagen med att skola in dottern och de gick väldigt bra :) sen har hon och vi blivit sjuka, så haft fullt upp! Jag känner mig lite bättre idag som tur är! Och dottern verkar piggare :) Björn har feber :( imorgon ska jag till ögonläkaren .. Och sen på onsdag börjar jag på lasarettet:) avd 2 ons och tors sen avd 1 fredag:) ska bli jätteroligt!! Får se till att va helt frisk tills dess! Isabell får nog va hemma imorgon så Björn får ta vab! Hoppas man får jobba mkt i maj:) sen jun,juli och aug får jag schema så de blir bra :) och i höst får jag gå som timis! Skitbra ju!! Nej ta en efterlängtad dusch nu, dottern sover så:) ha en UNDERBAR VÅRDAG;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0