Finnar!!

Visst någon finne då och då men de ploppar upp massvis nu för tiden!! Mest runt hakan , hela jävla hakan. Orkar inte ha finnar längre :S jag har testat alla möjliga hemmakurer, maskar, scrub och dyra som billiga ansiktsrengöringar!! Ingenting funkar!!! Nu tänker jag köra en vanlig parfymfri tvål och en enkel dag kräm och en enkel natt kräm sen köpa basiron, för antingen är det inflammation i huden eller så är det hormoner! Funkar inte basiron så ringer jag läkaren så får hon ge mig medicin. För dessa finnar kommer nog från insidan. Plus jag måste sluta STRESSA!! De är nog en av orsakerna varför jag får finnar :/ nej ska sova nu & drömma om ett finnfritt ansiktet mmmmhm! Imorgon är de bio, titanic i 3D, jag längtar! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0