Godmiddag!

Usch vad dåligt humör jag har vart på sen jag vakna, stackars Isabell som fått stå ut med mig :( men är bättre nu :) Isabell fick mig på bra humör igen <3 sen i torsdags så har det liksom blixtrat i kanten av vänstra ögat plus de har blivit grumligt och ser prickar :( så har fått tid hos optikern kl 15 imorgon så får vi se vad det är för något :/ har precis dem symtomen som när näthinnan ska lossna!! Läskigt :/ hoppas då att inte hinnan hunnit lossna för då måste man operera :( annars räcker det med laser! Men men vi får se va de är.. Något som inte stämmer iaf, de vet jag.. :/ idag ska vi till Västerås! Provköra en bil och jag tänkte kolla på regn jacka åt Isabell plus inneskor till mig själv nu när man ska börja jobba :) kul kul :) ikväll blir det hemmagjorda lchf hamburgare med hemmagjord dressing och sallad :) gott gott! Isabell sover middag nu så ska fixa iordning mig så man har de gjort! Ha en bra dag alla:) kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0