Tisdag!

Regn regn och åter regn... Så kommer det se ut hela veckan, och jag har ingen bil, kul att sitta inomhus hela veckan utan att kunna ta sig någonstans och ha en unge som blir rastlös... Ofta man vill gå ut i regnet? Nä! Vad ska man hitta på :/ mamma kommer iaf över idag och fikar.. Jag har dammsugit, då är de illa, att man är så uttråkad att man städar?!? Jaja, käka lunch jag & tösen snart då.. Jag äter kött och sås hon får spaghetti och köttfärssås! Sen hoppas jag hon sover en stund, så man kan duscha och vila! Ska baka äppelpaj tills mamma kommer vid 14.. Och imorgon då? Funderar på att städa toan riktigt ordentligt, och skafferiet i köket.. Det är de man får göra dessa dagar, städa städa och underhålla bebis... Försöka träna om energin vill komma till mig xD på fredag är Björn ledig iaf så tänkte om man skulle ta en tripp hela familjen till Västerås och handla skor. Både jag och Björn behöver nya vårskor:) som sagt så har jag börjat med lchf igen. Därför jag är så trött, plus regnet, usch va trött man blir av sånt här väder, lust att sova hela veckan tills solen tittar fram xD men träning och lchf står på schemat dem kommande månaderna. Men kör mest lchf just för mådde så bra i magen av den kosten så det är värt de :) nej. Blev ett långt inlägg nu :P äta lunch nu sen baka pajen! Ha en riktigt REGNING tisdag mmm! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0