Besök!

Sitter & väntar på mamma och styvfar som jag ska bjuda på kaffe & marängsviss:) idag hade jag som mål att jogga 6 min i sträck (3 veckor sen palla jag inte ens 1 min) men jag pressa mig till 8 min:) imorgon ska jag klara 10 :D körde även zumba :) jag känner mig grym som snart tränat 4 veckor och hållt mig borta från skräpmat:) förutom lördagar då får man unna sig nåt annars tröttnar man:) har ej vågat ställa mig på vågen än.. Tror jag gör det kanske i helgen, det tar ju lite längre tid att gå ner i vikt med rätt mat plus träning än om jag skulle banta med soppor eller något sånt. Men jag vill mest ha ett hälsosamt liv resten av livet och inte bara gå ner i vikt:) kolla bara hur min kondition har förbättrats :D aja nu ropar tjejen på mig:) som föresten satte sig upp själv idag:):) ha de bra alla! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0