Tjohej!

Har ej uppdaterat så mkt, fy på mig! Men men! Idag är fredag, så storstädade idag, träna zumba, åt på ögir, gick till Willys! Sen storhandla och åkte hem, fixa och trixa lite hemma, åt sen kebab med bröd :) god , men orka knappt halva:P har nu tränat 6 veckor (6 dagar i veckan, vilar 1 dag). Och jag älskar mitt nya sunda liv:) märks att kroppen blir mer och mer tight också:) är ju bortbjudna på fest den 17, så ska imorgon till Västerås i jakt på en ny klänning :) plus strumpbyxor! Har även köpt mörkröd färg, hoppas de blir snyggt :) så shopping imorgon plus fika, får ju unna mig nåt smaskigt varje lördag :) blir en bakelse tror jag! Isabell fyller snart ett år.. Knäppt .. Kändes som om jag födde igår :O min lilla bebis är ingen bebis längre :( men blir kul :) älskar henne så mkt!!!!! Och min stora älskling också:) nej sova nu så man är pigg för träningen imorgon bitti:) gooooood night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0