God morgon god morgon:)

Tisdag idag! Dag nr 2 av 5 som Björn jobbar 9 timmars passen! Jag håller ut:) idag ska vi till BVC, min lilla tjej ska få spruta :( sen ska vi till avd 2 och prata:) ska bli spännande! Ska även fråga vad lönen ligger på, nyfiken! Ska man slita ihjäl sig på en avdelning , och få piss lön så vet jag inte vad jag gör^^ hoppas på minst 120 kr i timmen men de kan jag nog glömma :) karln sover, Isabell sover.. Jag dricker kaffe och njuter av tystnaden ;) På lördag ska lilla tösen sova över hos sin mormor för jag och Björn ska på fest, ska bli riktigt kul att få komma ut, träffa folk och få vara vuxen :) sen bara va jag och Björn också!! Älskar honom så mkt! Vissa undrar ibland om vi snart ska skaffa en till liten bebis men vi har bestämt oss för att vi bara vill ha ett barn och så är det:) jag vill fortfarande kunna ha tid för min kille också , Isabell är det enda barnet jag vill ha and Thats it:) vi är så lyckliga som vi är nu med en liten familj och jag tror nog inte Isabell lider av att inte få ett syskon:) aja! Ha en bra tisdag alla :) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0