Hallå hallå!

Inatt vakna tösen först 01 av marddröm , somna ej om förens 02 och då ställdes klockan om till 03;) Great haha! Hon vakna sen igen av marddröm kl 03.15 sen 03.30 sen 04 sen 04.30 sen sov hon iaf till 08:) jag sov i stort sett ingenting alls inatt också pga att jag frös jättemkt :( vakna med migrän så Björn packa isabells väska och åkte ut med henne till sin mormor så jag kunde vila, jag sova mellan 09.30 till 13.30!!! Underbart !! Sen städade jag hela lägenheten och vädra ur ordentligt! Björn bytte däck när han kom hem från jobbet och sen handla jag lite på Willys! Hämta Isabell och sen laga tacopaj, åt sen slappa :) nu är jag grymt trött! Så ska borsta mina tänder sen sova ;D hoppas hoppas Isabell sover sig igenom hela natten :) godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0