IBS

Ja jag får skylla mig själv.. Men efter en dag med pizza tårta och öl så är resultatet toan hela dagen idag plus att jag blöder :( ont som tusan, och mår psykiskt dåligt också när jag får så ont :/ blir lätt irriterad och väldigt trött :( tråkigt .. Tur man har tabletter som stoppar upp hela jäkla magen :) för ska både handla mat idag och fira Linda ju! Aj:( tror Isabell somna precis, jag tänkte passa på att duscha, om jag orkar.. Sov så dåligt inatt :/ aja, längtar tills maj då jag ska få börja jobba och tjäna mina egna pengar :) blir härligt. Ska börja spara då, 3000 kr i månaden i ett år för bröllop plus smekmånad, jag längtar!! Har redan räknat ut att bröllopet kommer kosta mellan 15- 20 tusen :) sen resten går till utomlands resa :) tror kanske Thailand eller spanien:) blir bog ett juli bröllop! Har redan sett ut en klänning :):) tre rätters middag med en stor bröllopstårta!! Och jag vill åka cadillac då också :) nej oj va jag drömmer mig iväg xD långt kvar tills dess men bra att börja planera och Spara redan nu :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0