Jobbig vecka!

Hela veckan har ju tösen krånglat så har ej fått så mkt sömn :/ men nu är Björn ledig helgen så jag får nog sova hela natten inatt iaf:) fredag idag dåra! Betyder städning och mathandling! Ikväll gör jag nog tonfisksallad och vitlöksbröd! Imorgon ska jag göra baconlindad kycklingfilé med strips sallad och bea! Lyxa lite! Längtar ej till nästa vecka för då jobbar Björn mån- fre 11-20:/ skit tider!! Men sen på lördagen ska vi på fest så de ska bli kul! Och sen på tisdag ska jag till lasarettet avd 2, dem ville träffas. Ska jobba där hela sommaren. Hoppas man får jobba som timis där i höst också! Nej dotter kallar, trodde hon hade somnat men tydligen inte :) ha en bra helg alla! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0