Jobbiga nätter!

De tre senaste nätterna har dottern krånglat:/ inatt va värst , blev Max 2 timmars sömn:( sov iaf en timme vid lunch men är helt slut nu.. Förbereder mig på de värsta inatt .. Hon somna 18 och vakna 20 av marddröm :( stackars! Hon är mammig .. Väldigt mammig och vill helst va i min famn hela tiden :/ tänker iaf hålla mig vaken så jag kan se Greys anatomy! Sen sova:) man kan alltid hoppas att hon sover hela natten men antagligen inte :( de tär på en kan jag säga.. Träning går sisådär nu, träna zumba igår men idag va jag så trött så orka ej :( hoppas man får mer sömn inatt så man orkar imorrn.. När jag hade fött Isabell vägde jag 107 kg!!?! Usch! Och sen när jag börja träningen på allvar för 2 månader sen vägde jag 92 kg. Nu väger jag 87,2!!! Väger mindre än när jag blev gravid:) mitt mål är just nu 80 till sommaren och 70 till höst/vinter:) ha en bra kväll alla! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0