Machine Gun preacher!

Såg nyss på en verklighetsbaserad film.. Där Gerard butler är med i, grym skådespelare! Handla om en man som bygger ett barnhem i Afrika för att skydde dessa från kony och hans så kallade Arme som bara är ute efter att ta död på människor, barn :( jag har aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv som jag gjorde ikväll! Jag varnar för starka bilder, men rekommenderar denna film. Helt fantastisk men så tragisk :( man förstår lite mer nu varför man ej bör klaga över en finne på hakan eller bråka med sin kille över skit saker .. Jag är så glad över att bo i Sverige och så glad över att ha frisk dotter och en underbar kille. Jag älskar min familj <3

Just nu ligger jag i sängen, helt slut, måste sova nu:) jag är iaf tacksam över allt jag har och allt som livet ger mig! Bara en säng liksom!! Tak över huvudet! Mat på bordet:)

God natt alla kära människor där ute. Sov så gott. Be gärna en bön för dem som behöver det. Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0