Magsjuk!

De va inte pga min ibs igår som jag hade ont utan magsjuka! Usch jag HATAR att spy:( men kräktes ett par ggr (väldigt mkt på en gång), sen va de bra! Eller, låg med frossa hela natten för hade nästan 39 gr feber :/ idag har jag 38,5.. Helt slut i kroppen, öm som fan :S har iaf druckit ordentligt! Det fick jag behålla som tur va! Nu ligger jag här & oroar mig att Isabell ska bli sjuk:( har spritat lite här & där iaf och jag går inte i närheten av henne. Vi får hålla tummarna. Varje gång man är magsjuk så förstörs alltid nåt i matväg, de man ätit innan och sen får se i toan....... Förra gången va de speciella chips, aldrig mer, innan de va de pannkakor med glass, aldrig mer, denna gång SNICKERSKAKA!!!! :( ja ja.. Sånt är livet. Vila nu! Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0