Tråkigt!

Såna här dagar då Björn jobbar 11-20... För Isabell är så jobbig om kvällarna nu för tiden :( vägrar sova, somnar mellan 21-22:/ då somnar hon i min famn så kan man lägga henne i sin säng .. Tråk:( undra hur länge de ska hålla på.. Även på dagen vägrar hon sova och hon vägrar sitta i sängen och leka med leksaker så man kan duscha och fixa sig, lite jobbig tid nu:p längtar faktiskt tills hon börjat på förskolan så man får både jobba och även dem dagar man ej jobbar ha lite tid för sig själv! Sånt känns ganska skönt nu förtiden. jag ÄLSKAR att va med min dotter, missförstå mig inte. Men ibland behöver man "migtid".. Aja, göra mig en kopp te nu sen försöka duscha.. På nåt sätt .. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0