Jobb och massa sånt!

Jag har ej haft tid att skriva, först har vi alla varit sjuka så bara legat och vilat:P sen har man börjat jobba på avd 2 på lasarettet i Köping:) det är stroke patienter på ena sidan och den andra sidan är lite blandat, mest rehab! Helt jäkla underbar avdelning!! Underbar chef och underbara kollegor!
Jag vann dessutom mot AF:) Enligt deras regler måste man anmäla sig till ungdomsgarantin inom 1 år efter förra gången man va inskriven men jag va 2 månader för sen, men hade ett trevligt mejl sparat från AF där dem lova att jag skulle få skriva in mig direkt utan att behöva vänta 3 månader på pengar och jag vann:) nu får jag ersättning under maj och halva juni men sen börjar jag på schema så då skrivs jag ut men sen i aug får jag skriva in mig direkt igen så de e bra :) allt går fint nu, lungröntgen såg fin ut iaf:) och verkar ej som jag har någon tbc bakterie i mig :) nu håller jag tummarna att jag slipper kortison! Imorgon får jag sovmorgon och ska sen jobba kvällspass, härligt!! Längtar tills köpingsyran! Både jag och Björn är lediga:) och barn fria:) hoppas alla håller sig friska tills dess bara :) nej sova nu tror jag, helt slut! Godnatt alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0