Sjuk sjuk & åter sjuk!

Hela familjen va ju sjuka för ett par veckor sen, Isabell hade öroninfl så hon fick kåvepenin sen blev de bra. Björn fick en dålig hosta så han kolla upp sig och de va halsfluss! Han fick också kåvepenin! Jag hann bli frisk några dagar bara och hann jobba 4 dagar sen poff feber ont i kroppen och svinont i halsen :( jag ringde läkaren två dagar efter för jag hade ju vart sjuk länge nu! Men fick bara träffa en syrra som bara prata om hur dåligt antibiotika är :/ så fick aldrig träffa läkare.... De gick två dagar till och igår ringde jag igen för nu va de sämre. Så fick träffa en läkare, konstatera öroninfl och han va väldigt chockad över varför jag ej fått kåvepenin än?:S så han skrev ut dubbeldos för 5 dagar. Så nu äter jag de och hoppas på att bli frisk snart! Skulle jobbat igår och idag :( och på måndag, hoppas man är frisk tills dess ! Har också fått ögoninfl på allt detta och en hemsk hosta! Blä för att va sjuk! Men jag ser fram emot sommarvärmen och köpingsfesten:) man borde väl va frisk tills dess? Eller:O nej om man skulle våga sig på kaffe? Trots dålig i magen pga tabletterna:/ ha en solig lördag alla friska därute:) njuuuut av att må bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0