Livet

Det är väldigt konstigt hur ens liv kan förändras från ena dagen till den andra.. Ena dagen ha ett jobb, kollegor, lön varje månad. Dagen efter PANG ingenting av de .. Vad hände? Ingen förvarning, ingenting sagt från kollegor. Ingenting .. 
Nu verkar det som om dem har plockat bort mig helt från rekryteringen utan att ens sagt de till mig. Är jag förvånad? Nä som dem har behandlat mig hittills så blir jag faktiskt inte alls förvånad längre .. 
Men som jag alltid sagt så finns det faktiskt en mening med allt som händer! Detta fick mig att inse att jag inte vill arbeta med människor längre, ärligt talat så känns det som om jag totalt har misslyckats som undersköterska . Men det är okej. Och jag förlåter faktiskt alla som gått bakom ryggen på mig, jag förlåter t.o.m chefen. För jag är faktiskt en god och snäll människa som tror att alla har en god sida. Jag har gråtit många tårar och skrikit sönder halsen och varit fruktansvärt arg och besviken. Men jag förlåter er, och jag lägger detta bakom mig. Jag tänker börja studera i vår igen och denna gång inte inom vården. Detta känns rätt, detta känns bra.
Tack för att ni fick mig att inse detta. Hoppas ni får det bra iaf . Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0