Dag nr 6!

God morgon! Då var dag nr 6 av FF här! Kunde inte låta bli att mäta mig och måttbandet visade - 5 cm Runt midjan!! Efter bara 6 dagar!! Ingen bantning, ingen hunger!! Bara hård träning och bra nyttig mat!! De ni;) träningen börjar bli liiiite småjobbig nu, igår fick jag verkligen kämpa men det är bara att bita ihop! 
Jag vet ju att det ger resultat så då får man ju motivation =) 
Livet känns lite jobbigt nu, händer lite tråkiga saker och på jobbfronten händer ingenting. Så det är bra att jag har FF att koncentrera mig på! 

Nej dags för morgonkaffet nu sedan hårdträningen, måste även inhandla mat idag, de e kul! Ha en solig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant! Kan du inte berätta vad man ska äta hur mycket osv och vad för träning bdet är:-D

Svar: Vill man veta vad för träning och kost så får man gå med i fitnessfighten :)
Wonderwomen

2013-09-06 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0